Tjugoförsta december

hejsanhejsan,

majken har fixat en header som inte funkar men tack ändå <3 jag har fixat en finare.. som jag skickar till dig sen

idag har jag handlat julklappar, så nu har jag bara till mina brorsor och mormor kvar. snart färdig! har slagit in julklappar också, inte riktigt alla, men håller på med majkens nu ;)

blev kebab till middag, mums! fast jag orkade bara halva, så jag får en väldigt god lunch imorgon.

förkyld också, snorig, nyser, ont i halsen och lilla huvudet :( inte bra,inte bra. men jag får hoppas att det blir bättre till på onsdag.

Snöar nu! är väldigt, super, mega glad över det! kanske blir en vit jul i alla fall!! man kan ju alltid hoppas.

snart är det kanske dags för en film eller liknande, men vi får se vad familjen tycker.. jag kan inte titta på våran tv som ingen brukar använda eller vad man ska säga, den dåliga tv:n är bättre för att där sitter syrran och spelar GHWT med sina vänner. Ni skulle veta vad det låter när man har ont i huvudet och försöker ta det lite lugnt.

ha en bra kväll så hörs vi imorgon <3

Kommentarer
Postat av: Mjke

HAHA de vas skiitsvårt men de fucka sig ändå XD men aja, jag gjorde mitt bästa ;P

2008-12-24 @ 17:01:36
Postat av: Majken

HAHA de vas skiitsvårt men de fucka sig ändå XD men aja, jag gjorde mitt bästa ;P Jag fick ju göra den på powerpoint -.-

2008-12-24 @ 17:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0