Brynäs - Timrå , 2-1

hejhej,

jag skriver ett inlägg för igår och ett för idag. börjar med igår.

jag och pappa och två ur vår familjs kompisar var på Brynäs-Timrå match. Det var väldigt roligt. Härlig stämning med tacklingar som inte gör för ont och alla människor som skriker "NEJ!" i kör när spelarna missar målet och glädjerop när det blir mål och förstås alla svordomar när domaren "gör fel" :). Förstår ni känslan?  Middag efteråt på Il forno, kan rekomenderas.

Malin kom hit också, trevligt.

Inte så mycket mer att skriva om gårdagen, så spana in mitt andra inlägg nu som jag ska skriva när jag är klar med det här!

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: pussgurkan

hehe jag kan tänka mig hur det känns<33

2008-12-03 @ 16:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0