I bilen, på väg hem

hejsan,

nu är jag i bilen på väg hem från kroken. vi har kommit halvvägs ungefär, altså är vi typ i laxå 3 timmar kvar i den här kalla mörka bilen. inte så kul. fast nu får jag sitta en stund med datorn i fall internet funkar så länge.

när jag sitter här och tittar ut ser jag ingenting, men om jag tittar riktigt riktigt noga ser jag snö på vägkanten. inte så mycket, men inte så lite heller. jag vill att det ska bli vinter snart på riktigt, det är ju trots allt min favort månad!

i helgen har jag ätit onyttigheter och tittat på bilder från när jag var liten. har inte gått så bra med pluggandet, men lite är klart som jag skrev igår. imorgon ska jag i alla fall jobba mer emd no:n och so:n.

nu ska jag kolla lite andra sidor och äta lite till popcorn sen sova så tiden går fortare!

tjingeling

Kommentarer
Postat av: pussgurkan

längtar också till vintern!!! XD

2008-11-02 @ 11:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0