kemi-prov

hejsan hejsan,

tack anna att du kommenterade alla :) svaren får du nog i skolan ifall du kommer ihåg dem tills dess..

idag hade vi kemi-prov. det gick ganska bra eftersom jag hade pluggat tillräckligt mycket att jag skulle kunna få in lite i hjärnan i alla fall.. 
det var högstadiets matematik tävling också, inte för att jag var med men ifall jag hade varit med skulle vi nog förlorat :)

när jag kom hem spelade jag the sims två på mobilen som jag har blivit beroende av. det var skoj.

sen kollade jag igenom franskan som är till fredag och sen satt lite vid datorn och gjorde inte såmycket mer.

om en halvtimme börjar ugly betty och sen desperate housewives som jag ska se på!

hejdå

Kommentarer
Postat av: pussgurkan

du skulle varit med i matte tävlingen det va piss lätt

2008-11-18 @ 16:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0