Matte-prov

hej,

igår pluggade jag ganska mycket. blev klar med matten och no:n. känss ganska bra :)
sen var jag på dans. kul

idag var det iskallt ute. minus sex grader i morse när jag gick till skolan. 
hade matte-prov idag. gick ganska bra. fast några som var lite osäkra och en som jag inte klarade/hann.

efter skolan när jag kom hem åkte jag till stan och träffade mamma. vi lämnade tillbaka både tröjan och byxan som jag köpte i lördags. fast jag köpte två nya tröjor som är jättefina eller i alla fall en av de.

sen var jag på intensiv med ana. jobbigt. och nu ska jag kanske göra engelska uppgiften till fredag :)

hejdå

Kommentarer
Postat av: pussgurkan

hoppas det går bra på provet(asså när vi får tillbaka dom).jag tror det gick bra för mig och det gick säkert bra för dig med =D

2008-11-18 @ 16:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0