Morfar

hej,

nu skriver jag två inlägg eftersom jag inte skrev något igår. 

igår kom ana hem till mig fast vi hann istort sett bara äta mellanmål och kolla lite på datorn innan hon skulle till skolan och städa..

men när hon kom tillbaka därifrån gick vi på intensiv jympa igen :) det var väldigt jobbigt kan man säga.

sen när jag kom hem hade morfar kommit från finland! vi åt mat och fika sen åkte han och jag till mormor med hennes mat. det var ganska trevligt det och mormor blev glad.

nu ska jag skriva nästa inlägg om idag som nog blir lite längre får vi hoppas! :) kram

Kommentarer
Postat av: pussgurkan

varför åkte du till din mormor med mat

2008-11-11 @ 16:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0