Plugg

hej..

jag har inte pluggat NÅGONTING! hemskt. när jag väl hade börjat så skulle pappa till min farfar och byta till vinterdäck och det ville jag förstås mer än att sitta här hemma tt plugga, dumhuvud! där var det kallt, satt och lekte med pappas iphone och sen åt vi bullar :)

nu har jag kommit hem och ska äta lunch sen måste jag verkligen plugga! jag har tagit upp sidan om nero, men jag hittar ingenting om hans äktenskap som jag behöver veta.

jag hoppas det går fort för jag måste hinna ringa min mormor, städa akvariumet, göra andra läxor, träna och gratulera mitt gosedjur Carolina som fyller 2 år! (okej, jag kanske inte MÅSTE göra allt det där, men jag skulle vilja..)

måste gå och äta nu så jag kan börja med pluggeriet som sagt :) puss

Kommentarer
Postat av: pussgurkan

hihi du han tydligen inte städa akvariet som det såg ut idag

2008-11-11 @ 16:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0