Plugga?

hej,

oj, skrev jag att jag skulle plugga? då blev det nog fel för jag har inte pluggat ett endaste dugg..
när jag skrev det så hade jag faktiskt tänkt att göra det, men jag kollade på lite bilder som jag hade och fick ett ryck att jag behövde fota så jag började fota saker.. inga kort blev bra som vanligt men jag fick det gjort i alla fall men nu typ några timmar senare märkte jag "oj, jag skulle ju plugga inte fota dumhuve börja plugga!", men datorn var på så jag satte mig och blogga istället.. det gårinte så bra det här.. jag får plugga extra mycket imorgon innan klockan kvart i två..

klockan kvart i två ska jag på dans sen ska jag, pappa och farfar till malin på fars dag-fika :) 
jag ska ge pappa lotter i fars dag-present (hoppas inte pappa läser min blogg..).

om ett tag är det eva och adam på tv så det ska jag kolla på, sen ska jag äta och sen är det dags för att köpa kvällens snacks, Lördagsgodis! :D mumsfilibabba

ha en bra lördagkväll!




Kommentarer
Postat av: pussgurkan

ååå jag vill också ha godis!!!!

2008-11-11 @ 16:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0