Sammanfattning

hejsan,

jag ska skriva en kort sammanfattning på de tre senaste dagarna.

onsdag:

jag gick tidigare från skolan (klockan elva) eftersom pappa skulle ha sin professor-föreläsning. lite tråkigt, men kul på samma gång. middag på en fisk-resturang (åt väldigt god lax med potatis och hallon-,apelsin- och blodapelsinsorbet.

torsdag:

i skolan hände inget särskilt. efter skolan träffade jag majken som vanligt och vi gick på dans :) väldigt kul

fredag:

gick tidigt från skolan idag igen (klockan halv två den här gången) eftersom att pappa skulle installeras som professor!
det var därimot ganska långtråkigt, men i vissa stunder var det kul.

på kvällen åkte min familj på bal, medans jag fick vara hos mina grannar. där åt jag god mat, pratade och kllade på idol. och vid klockan halv nio kom deras kusiner från värmland och hälsade på. det var jätteroligt.

idag ska jag, Malin och mamma på stan och köpa festkläder till pappas fest och jag ska köpa nya jeans.

jag vill gärna ha tips från er om vad jag ska skriva om, för själv tycker jag det här inlägget inte var så kul..

ha det bra

Kommentarer
Postat av: pussgurkan

kul det där men att du fick sluta tidigt men varför va inte du på balen ja menar det kanske va ganska kul=/aja men du kanske inte fick Xp

2008-11-18 @ 16:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0