Svenska-prov

hejhej,

såg att jag inte har skrivit sen i måndags så jag tänkte att det kanske var dags nu.

i tisdags varjag bara hemma och pluggade svenska till provet.

I går åkte jag hem till Anna H vi bakade muffins och hade det trevligt.

I dag hade jag svenska-prov det gick ganska bra, fast det var en fråga jag inte kunde. sen när vi skulle ha jympa började brand-alarmet tjuta så alla gick ut och stog där i typ en timme och frös sen fick vi sluta tidigare och jag har tränat lite franska nu och om ett tag kommer majken sen ska vi på dans som vanligt :)

kramar

Kommentarer
Postat av: pussgurkan

hehe jag skrev också om brandlarmet. vi missade typ bara slöjden men nina sa att vi kanske kunde ha någon extra lektion xD aja jag blev lite suggen på muffins när du sa att ni hade gjort det XP



kram

2008-11-20 @ 16:43:41
Postat av: pussgurkan

föresten snygg bakrundsbild XD

2008-11-20 @ 16:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0