Träning

hejsan,

morfar åkte tidigt imorse till cuba , men han kommer tillbaka om 2 veckor så då träffar jag honom igen :)

jag är väldigt glad för idag slutade jag klockan 11! woho. då kom anna hem till mig och vi åkte till ikea med mamma och jag köpte mjukiskläder och en lampa. sen åt vi lunch där också. det var kul.

efter det gick jag och anna hem till mig från stan. då tänkte vi baka något, men vi kom aldrig fram till något som vi skulle baka så vi drack varm choklad och gick och plugga istället :)

vi har pluggat inågra timmar nu. jag har pluggat, matte, svenska, no och lite franska och anan har bara pluggat på so:n :D

men vi har fått klart det mesta i alla fall.

klockan 7 ska hon jag och ana gå på puls medel. det ska bli kul, men jobbigt framförallt.

ikväll ska jag titta på ugly betty och desperate housewives så då blir det inget bloggande.

hejdå

Kommentarer
Postat av: pussgurkan

vad är skilnaden på pm och intensiv jumpa

2008-11-11 @ 16:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0