stan med familjen

hej,

igår blev det tsan med mamma,malin och matilda först. vi kollade lite på jeans, men mest på festkläder..
eftersom jag bara ville kolla på byxor ringde jag min pappa så fick han komma ner till stan oc hkolla på byxor med mig. fast först fikade vi på barista :) varm choklad och varm macka. mums

jag provade väldigt många byxor, men inga var bra. vi köpte ett par, fast jag ska lämna tillbaka de. sen köpte vi en svart tröja med tre kvarts armar fast jag ska kolla på en storlek större och se hur den sitter.

idag ska jag plugga matte och kanske no. ganska tråkigt, men sånt är livet.

för er som inte är i uppsala eller inte märkt det så snöar det!! fast det smälter på en gång, men det snöar i alla fall.
kanske dags att ta in studsmattan..

thejdå

Kommentarer
Postat av: pussgurkan

varför köpte du dom om du skulle lämna tillbaka dom sen. och visst e det kukl med snö!!!! jippi!!!

2008-11-18 @ 16:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0