Adrian

hejhej,

förlåt anna och sofie att jag inte skrev igår, mest anna antar jag jag vet inte om sofie läser varje dag, men strunt samma!

Igår hann jag inte för jag skulle först träna på franska till franska-provet sedan gick jag på promenad med alma och sen var det mer pluggande..

Idag hann jag i alla fall. och idag har jag varit med adrian mest. först var erica med också, sen kom alma och majken men det var mest jag,adrian och alma! Jag var med honom från klockan 15.00 - 19.00..

Jag vet, att det här var ett jättetråkigt inlägg, menjag har inget att skriva.. Några idéer?

Imorgon ska jag hem till majken sen ska vi på dans :) det ska bli jättekul! crazy bananasteam <3

puss, vi får se om jag skriver imorgon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0