alma och majken <3

hej,

värsta dagen i mitt liv blev inte så dålig i alla fall..

dagen började med ett franska-prov, det gick väl lite sådär.. sen efter lunch kom min pappa och jag hade utvecklingssamtal det gick väl också lite sådär.. pratar/fnittrar för mycket räcker upp handen för lite bl.a.
efter det var det dags för läkarbesök :S jag var faktiskt lite rädd innan för jag visste att jag behövde väga mig.. och självklart som alla andra gånger jag är där behövde jag väga och mäta mig och blåsa i någon grej..

efter den hemska dagen åkte jag hem och träffade alma, majken och erica. vi tog lite bilder och lekte på snurrorna.
sen gick jag,alma och majken hem till mig och åt mellanmål och skrattade och satt lite vid datorn, men nu har de gått hem igen.

om ett tag när pappa kommer hem ska jag laga tacos med honom till middag. 

pussar

Kommentarer
Postat av: pussgurkan

hoppas det gick bra

kram <3

2008-10-20 @ 21:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0