Bästa helgen någonsin <3

hejhej,

nu har jag inte skrivit på ett tag ska bättra mig.. efter höstlovet..
ska till några kompisar i varberg imorgon sedan på onsdag till öteborg och från onsdag kväll till typ lördag blir det vårt sommarställe.

ska bli lite kul, men vill hellre stanna hemma och träffa kompisar och gå ut på halloween.. aja, ska mest plugga hela lovet.. ligger lite efter med det..

i lördags hade jag bästa dagen med bonkan :) först åkte jag hem till henne sen på kvällen träffade vi orresnorre på stan och så gick vi på high school musical 3 tillsammans. den var jättebra faktiskt :D sen efter det sov bonnie över hos mig.

igår sov jag och alma över hos majken, vi hade jättekul och mysigt. fast majken var ganska trött och sur idag, men det blev bättre på kvällen igen. för jag och alma åkte ner på stan och träffade orresnorre och åt på mc donalds och var i en kompis butik väldigt länge sen träffade vi björn, gabriel och ragnar med antonia och hennes kompis lollo som följde med från stan med majken också :D
väldig kul helg må jag säga!¨

puss på er, KANSKE skriver någon dag


Kommentarer
Postat av: pussgurkan

fan va kul varför ringde du inte mig va i uppsala då??

2008-11-02 @ 11:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0