Crazy Bananas Team <3

hej, 

idag har jag varit i skolan. Det var ganska tråkigt på lektionerna, men på rasten hade jag lite roligare i alla fall.
Jag fick fina flätor i håret av anna h.

Jag har haft jätteont i magen hela dagen vet inte varför så jag kunde inte vara med på jympan, bara lite grann.
Jag som gillar innebandy och sånt.. aja, får väl bli nästa vecka.

snart ska jag till majken och sen ska vi på dans! jag längtar för just nu pluggar jag mest franska och det är inte kul -.-

vi ses, skriver imorgon igen! puss

Kommentarer
Postat av: pussgurkan

varför hade du ont i magen? och vad är crazy bananas team? aja hoppas det går över det där med magen =(

kram pussgurkan XD

2008-10-16 @ 18:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0