efter dansen

hejhej,

nu har jag kommit hem från dansen och har lite tid över så jag skriver här.

hos majken var det toppen, vi hade kul och år vårrullar. sen på väg till dansen var det ännu roligare för majken blev helt galen, började dansa och skrika mitt på gatan. en tant stirrade på henne i ett fönster :D

aja, när jag väl kom fram till dansen var det ganska kul, men jättesvårt. jag höll på att ge upp på charlestonen!

jag har pluggat franska, men inte nu för min pappa säger att jag kan det mesta (som inte är sant, jag tror att han bara inte orkar förhöra mer och vill sova..)

dags för att duscha och ta en frukt.

Pusspuss

(Till Anna: magen vet jag inte varför jag hade ont i och crazy bananas team är mitt och majkens team, pusspå dig med <3)

  


Kommentarer
Postat av: pussgurkan

ok hoppas det gick bra på provet

kram <3

2008-10-20 @ 21:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0