Myskväll med pappsen

Godmorgon,

nu har jag vaknat.

igår kväll hade jag en liten myskväll med min pappa. först gjorde vi tacos till middag och åt det sen tittade vi på idol tillsammans och sen gick jag och kollade på freaky friday. Freaky Friday var min favoritfilm förut så jag har sett den en del, men det var så länge sen så jag blev jätteglad igår morse när jag tittade i tidningen och det stog att den skulle vara!

ja, jag har väl inte så mycket mer att säga förutom till majken:

TACK SÅ JÄTTEMYCKET ATT DU FIXADE MIN BAKRUND! <3

och till er alla andra, puss :)

Kommentarer
Postat av: Majken

haha, inga problem <33

2008-10-18 @ 12:52:24
URL: http://spiiderman.blogg.se/
Postat av: pussgurkan

myspys XD

2008-10-20 @ 21:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0