Prov

hej,

jag har inte hunnit skriva något tyvär, för jag har prov imorogn och massa läxor så all min tis har gått åt till att plugga.

Som sagt har jag prov imorgon, so-prov. Jag hoppas det komemr gå bra, just nu håller jag på att repetera mest. Jag fick tillbaka mitt matte-prov i måndags också. Jag blev väldigt nöjd, jag fick 33 poäng av 40 poäng!

Jag orkar inte lägga upp bilder på kläderna jag har köpt (som jag kanske redan har skrivit?).

I helgen sov Filippa över hos mig, det var väldigt kul. Fast jag fick mindre plugg-tid.. 

Igår när jag kollade på Desperate Housewives satte min pappa in datorn i mitt rum! Woho, jag blev jätteglad.

Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, i helgen blir det nog inget bloggande för jag ska bort, men jag ska försöka imorogn och kanske på fredag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0