Ledig

Tjena,

okej, det har gått bajs med att försöka gilla blogg.se.. Det funkar inte att fixa några fina bakrunder eller något sånt allt blir bara helt fel. Men jag försöker fortfarande, ha lite tålamod bara.

Det är så himla skönt att vi är lediga onsdag,torsdag och fredag! Jag är så lycklig att jag skulle kunna gå runt och hoppa jämfota i hela huset, fast jag skulle inte vilja väcka syrran förstås. Det enda dåliga med de här lediga dagarna är att jag fick 4 läxor över helgen som måste vara klara på måndag.. Men det klämmer vi in någonstans.

Idag ska jag på stan med A. Då ska jag kolla på nya skor och klänningar mest, men också andra saker. Ni får se bilder på inköpen ikväll (ifall det blev några). Efter det ska jag och Adrian hem till Anna.

Tjingeling. 



Kommentarer
Postat av: sofie

Och mig:)

2008-09-26 @ 08:58:43
Postat av: pussgurkan

Men Johanna! Smart att du skrev att du skulle till mig :/ aja snygg bild



kram pussgurkan XD

2008-10-13 @ 19:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0