Shopping,

Hejsan,

Nu är jag på mitt sommarställe. Det är ganska mysigt här, men jag vill bara hem nu så jag kan gå på festen ikväll.
När jag åkte till Stockholm i fredags så gick jag och Malin ut och shoppade lite. Jag köpte ett linne och ett armband, sen hittade jag en jättefin kofta som jag ska köpa som Malin köpte. Jag lägger upp bilder på det jag köpte när jag kommer hem. Igår när jag åkte in till Kungshamn så köpte jag ett par skor, det var ett par svarta ballerinaskor med en rosett längst fram.

När jag var på stan med Sofie och Ana i onsdags köpte jag ett par skor, ringar, ett armband, en kjol och e t-shirt (bilder kommer).

Jag var med Adrian och Anna både onsdag och torsdag (jag sov över hos anna).  Det var väldigt kul.

Nu mste jag gå för min mamma ska ha datorn.. Men jag skriver mer imorgon för ikväll ska jag på fest som sagt sen plugga plugga plugga.

Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0