Djursholms Indians - Södertälje

hej,

den "vanliga" söndagen, blev allt annat än vanlig :) basket i stockholm. Djursholms Indians - Södertälje i sm-final, p 94, förlora med 1 p. jättekul. 

fick massa gamla kläder av malin och såg johan palm med brorsa på tunnelbana, crazy är det rätta ordet :)

skola idag igen. rätt kul. oskar börja likna mer och mer än vän.. fick tuggummi :D matteprovet gick helt ok. 31/31, 3/4, 16/20. VG i alla fall.

jag älskar min och philips konversationer på franskan ;) han är skööön.

nu väntar jag på att vår städare ska sluta städa, för jag är hungrig! 

MB! JAG HAR EN VECKA UTAN PROV! RING OCH SMSA MIG!

puss



Kommentarer
Postat av: Elli

en hel vecka utan prov tack vare lite övertalning av Hasse ;D <33

2009-04-20 @ 20:30:47
URL: http://bellibecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

WOHO1111 NO PROV1111

2009-04-21 @ 17:57:35
URL: http://crazybananasteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0