duved

hej,

måste blogga lite. märker att statistiken sjunker när jag inte bloggat på någon dag..så jag antar att det kommer vara 0 personer nästa vecka som läser, eftersom att på lördag drar jag till duved och åre och åker skidor! kommer hem på påskafton så då blir det kanske ett inlägg på söndag nästa vecka. Längta massor, tack.

på lutis är det kul. packar upp varor för det mesta, men igår var jag också i charken.

snart kommer majken, båda vi ska packa eftersom att hon ska till portugal och jag till duved..
hon solar och jag åker skidor :D

ska ta mellis nu, kram och glad påsk!




Kommentarer
Postat av: Elli

Hoppas du hade det bra<3

2009-04-16 @ 16:22:43
URL: http://bellibecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0