fröar och blommor

tjena,

lång dag i skolan igår. sätta kondom på banan. rätt tråkig dag. fick tillbaka matterovet jag gjorde innan praoen, 28/34.

efter skolan gick jag med anna (och bajken en stund) och sålde fröar (ha!) och blommor :) vi fick 5 kunder av 6 ställen..

idag var rasten kul med anna h :) vi gömde oskars tröja och han började typ gråta, haha. nej jag skoja, men vi hade roligt i alla fall!

efter skolan skulle jag och anna sälja fröar (!) igen, men vi kom på att det bara är barn och gammlingar som inte kan gå som var hemma så vi får göra det någon annan dag. så nu är vi hemma hos mig och äter mellis..

nu börjar hannah montana, bye <3



Kommentarer
Postat av: pussgurkan

Haha! vi hade fett kul när vi sålde ''fröar'' XD

2009-04-16 @ 16:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0