morgon

halloj,

dags att börja läsa min blogg nu! jag är taggad.

fick lite tid över nu på morgonen innan jag drar iväg till skolan. sista timmen igår träslöjd och första timmen idag träslöjd.. det jobbiga med träslöjd är att jag inte är så bra på det. det är faktiskt bara ungefär 16 timmar mellan sista och första lektionen..

efter skolan ska jag träffa mb och sen är det franska ikväll som gäller!

Säsongspremiären av Ugly Betty var suverän! Pappa och jag satt som klistrade framför tv:n (särskilt pappa som klagade på att reklampauserna var så långa, fast han egentligen bara ville se vad som skulle hända på Ugly Betty..).
101 program av Desperate Housewives har nu sänts. fast jag har inte sett den sista 1:an eftersom att jag somnade..men eftersom jag har en snäll farfar som spelade in det åt mig kan jag se avsnittet idag! tackar.

nu ska jag sticka. hoppas ni får en bra dag, så kanske vi hörs imorgon, eller ikväll. kramar (och glöm inte att kommentera nu, för min statistik blir bara lägre och lägre, men det ska ändras va? högre och högre tack!) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg! :D (Nu kommenterar jag :P <33)

2009-04-16 @ 16:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0