ny kille i klassen

hola verde!

ny kille i klassen, philip. jag vet typ allting om honom efter franskan :) han tycker jag är snäll..och det är ju positivt. han var ju också jättesnäll så..

efter skolan stannade jag en stund med oskar, philip och anna h. det var skoj. oskar blir bara snällare och snällare mot mig som tur var..

sen stack jag ner på stan med mamma och matilda. först satt jag vid ån med matilda och hennes vänner och fika, det var mysigt sen var det shopping-time -.- köpte lite grejer bl.a leggings med dragkedja :)

mb är här nu och ska slagga här. kul. vi har tittat lite på tv och ätit chips typ.. 

kul inlägg.. nej. försöker med bättre imorn ;)<3 hare bra. TACK alla som läser, hoppas ni fortsätter göra det varje dag, jag blir så pirrig i magen varje gång jag kollar statistiken och ser att den blir högre och högre <3 tack



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0