plugg utomhus

hejsan,

mb och jag sov gott inatt. och kul hade vi.

dans imorse, jobbigt, men kul det med :D 

nu har vi ätit lunch (köttbullar) och solat lite och nu ska jag plugga till proven nästa vecka ^^.

sitter ute med datorn och pluggar så jag blir lite brun också, ska jobba på shortsbrännan!

ikväll kommer pappa hem igen :) och då är det gossip girl som jag missa förra veckan. sen har jag inte sett förra avsnittet av ugly betty, så jag msåte nog skärpa mig..

vi hörs eller TLK2UL8R som jag brukar säga ;)<3


dem här bilderna är nog rätt fula.. jag ser tyvär inte eftersom solljuset lyser.

nu jobbar ni super som bloggläsare tycker jag! fortsätt så, så blir jag glad :)

Kommentarer
Postat av: Elli

Fina bilder!! :D<3

2009-04-26 @ 14:11:00
URL: http://bellibecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0