Sammanfattning

tjena det var ett tag sen jag skrev,

sammanfattning praovecka:

superkul, fick vara i olika avdelningar. Bl.a chark och bröd. Jag fick baka bröd, glacera bröd, priskmärka grejer, packa upp varor, plasta in varor, göra mackor m.m. Fick också blåbärsmunkar i början på veckan och sista dagen fick jag en stor påse godis, lotion och tvål.

sammanfattning påsklov:

härligt! skidor hela veckan. sol, men mest moln och dimma. snön började försvinna slutet på veckan, men skidåkningen gick okej ändå. wallmans salonger i åre på tisdagen. jättekul. servitriser som var grymma på att sjunga och dansa, allihop skulle kunna vinna idol, bombis! två uppsala basket matcher, vann den första, STORT, men förlora den sista så det är Solna mot Sundsvall i final. Inte Uppsala basket mot Sundsvall :( äh, dem hae gjort väldigt bra ifrån sig ändå!

skola idag för första gången på länge. Inget kul hände. Efter skolan cyklade jag och anna till ica väst och lämnade ett paket och köpte glass! klockan 7 ska jag på jympa med anna och sen klockan 8 är det säsongspremiär för Ugly Betty!! och klockan 9 är det Desperate Housewives igen som det inte har varit på ett par veckor eftersom det var Hockey förra..

nu ska jag gör läxor, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0