stan

hej,

idag var det lugn dag i skolan :)

efter skolan åkte jag ner på stan med antonia för att hon skulle träffa en kompis och jag skulle köpa present till anna.. så det gjorde vi sen träffade vi honom och jag köpte present sen träffade jag maja och bonnie och antonia stack och jag följde med maja och bonnie när de skulle köpa present till anna, sen gjorde vi inte så mycket efter det..

klockan åtta kommer mb, då ska vi ha kul och imorgon ska jag på forsränningen med henne sen lunch på stan med henne.. och på kvällen ska jag till anna på partaj och sedan sova där! super.

malin är i uppsala med sina kompisar och ska ha grillfest, fast just nu spelar de guitar hero.

ses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0