Josefin 14 år

hejsan,

idag började vi klockan halv tio med jympa.. vi skulle rita av en annan person med vänster hand och sen satte man lappen där man själv var på på ryggen och så skrev alla något snällt om en :) jag fick mest "rolig,snäll" m.m. det var ganska kul.

sen har jag läst hela dagen..och spelat pingis på rasterna. pannkakor med grädde till lunch! mums.

efter skolan kom alma och vi spelade pingis med några andra..bl.a ali :D det var väldigt roligt. sen gick vi hem till mig och skratta typ..

jag håller nu på att packa till italien som vi åker till imorgon. kommer sakna dem flesta.. men kommer ha det ännu bättre där ;)<3 kommer tillbaka på söndag den 22 februari så jag kommer inte blogga förrän vecka 9.. kommentera gärna tills dess ändå! 

Grattis Josefin i förskott också! kommer ju vara borta när du fyller år.. hoppas du får en superduper födelsedag och en massa bra presenter <3

tjingeling



Kommentarer
Postat av: majken med bajken

du bloggar ju inte heller! så ät bajs :D

2009-02-27 @ 09:35:42
URL: http://craxybanansteam.blogg.se/
Postat av: josefin

ta bort bilden! :o

tack:D<3

2009-03-02 @ 16:55:00
URL: http://alfridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0