Basket

hejhej hemskt mycket hej,

syrrans plan inställt p.g.a dimma. typiskt. men som tur var fick hon åka igår istället, fast till skavsta. men bara att hon kom till rätt land förvånar mig när alla plan alltid ska krångla!

vi letade, letade och letade efter en ny bil igår. eftersom att vi krocka så har vi bara (!) en bil nu.
men vi hittade ingenting, tyvär. jag vill ha stor och häftig, medans pappa vill ha liten och bra. jag vill ha dyr och snygg, pappa vill ha billig och vanlig. altså jag vill ha en Volvo XC60 och pappa en Volvo V70. inte kul altså, det är ju farsan som betalar.

basketmatch. Djursholm Indians vann och Uppsala förlora! jaa. jättejobbiga killar som satt bredvid oss. fast rätt kul när dem först skrek sen frågade "Djurholm!, dem heter väl djurholm?". Jag och malin satt och skratta i smyg.

efter det gjorde jag ingenting speciellt, hjälpte syrran med utstyrsel för maskerad, kolla på slutet av en film, såg när malin åt upp alla chips i skålen när jag själv hade fått två stycken..typiskt malin. dem där cheese chipsen är inte bra tror jag.

idag har jag pluggat och kollat på let´s dance. tycker inte det var bra att blondinbella åkte ut egentligen, men dem som tittar på programmet vet inte vem hon är så helt förståligt att hon åkte :)

nu ska jag fortsätta med mitt pluggande sen vankas det middag.

see you later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0