Krock

hej och förlåt för att jag inte har uppdaterat på mer en en vecka..

har inte varit hemma sen i torsdags till i måndags och dem andra dagarna vet jag inte varför jag inte skrev på :)

aja, nu ska jg skriva från tjugotredje december och framåt en sammanfattning:

tjugotredje december: dan före doppardan, jag gjorde inte så mycket om jag minns rätt. köpte någon julklapp och fixade mobilen och lite ärenden så där

tjugofjärde decmber: julafton, god jul. julklappar,kalle anka,köttbullar ja ni vet.

tjugofemte-trettionde: jag gjorde nästan ingenting. shoppa, lekte med nya grejerna o.s.v 

tretioförsta december: nyårsafton, gott nytt år. skridskor på dagen fest på kvällen

första-femte januari 2009: till kroken, inte göra så mycket. vara med chris :)

femte januari: när vi åker hem med bilen från kroken så händer en ganska hemsk sak. vi krockar med en lastbil! mamma skulle köra om den, men när hon håller på med det så börjar bilden åka till mitten av vägen och pressa ut oss och sen helt plötsligt så svänger bilen till v'änster på en väg och vi krockar förstås med den då. men det konstiga var att den hade ingen blinkers på så mamma visste ju inte att den ksulle svänga, sen sa han som körde efteråt att han hade inte sett någonting utan bara känt att ratten hoppade till? okej, säger vi, du lilla mannen man måste titta innan man svänger! så hela vår bil är nu skrot. hela högersidan av bilen mosades och vänstra hjulet. ingen skadade sig som tur var, men om lastbilen hade kört in i oss lite till bara skulle min pappa varit mos vid det här laget :( väldigt läskigt.

sjunde januari: idag ska jag dansa från klockan 13-21 med majken :) samma imorgon. och på lördag söndag är det ju dansuppvisning!

kram






Kommentarer
Postat av: Anonym

läskiigt, men de var väl efter att jag hade ringt dej?

2009-01-07 @ 10:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0