akvarium

amen tjeena!

vaknade vid halv elva (!!) tog en frulle med mb i solen sen stekte vi ett tag där ute, men nu när solen har gått i moln och smågrannarna leker dunken sitter vi här inne och äter lunch och ska strax städa mitt akvarium, och det ska ni veta det behövs!

imorgon drar jag, mb och malvis till gröna lund, så nu vet ni var ni hittar mig imorgon!

ikväll blir det smink och skönhets special om hår :) och jag tror det blir dubbel eftersom jag är borta imorgon, men jag vet inte vad den andra ska handla om.

och jag har inte glömt kläderna, de får ni ikväll, så nu har ni rätt mycket att se fram emot.

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sofie<3

ha så kul imorgon då! :D

2009-06-23 @ 16:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0