alla rätt

hallojsan,

har vaknat och gjort mig i ordning och har som vanligt tid över för datorn.

idag händer som sagt ingenting i skolan, så jag kommer inte ha så mycket att skriva nu och ikväll.

fresten sa jag igår att matte provet var väldigt svårt? jag har ett svagt minne att jag skrev det. Något jag inte har skrivit var jag minns är att på so provet vi hade förra veckan som ni kanske minns fick jag i alla fall alla rätt på!

nu regnar det som vanligt på sista tiden och jag hoppas faktiskt att det kommer göra det i eftermiddag så vi får ha jympa inomhus.

nu kommer lite hissa och dissa för den här tiden både fram och bak skulle jag tro.

HISSA                      DISSA
*Student                  *Regn
*Skolavslutning     *Skolavslutning
*Morfar                    *Presenter (som jag glömt att köpa)

japp, det var allt för nu i alla fall, nu ska jag fortsätta lyssna på lite bra musik och sen sticker jag ut i regnet till skolan.

ha det bra idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0