Bilder

hejsan,

glasskalaset var suveränt (med s). vi åt massa glass med massa tillbehör, kommer bilder. jag hade det väldigt trevligt. tack.

efter kalaset drog jag och anna på en cykeltur, till både den ena och den andra! 

imorgon ska anna sova hos mig för på tisdag ska vi till fyrishov med klassen. jag ska bowla och anna bada.

nu får ni alla bilder jag har lovat er, student, glasskalas, kroken, annas och min cykeltur och dans. alla bilder är tagna med mobilkamera.

ha en fortsatt trevlig kväll.

CBT <3
Kroken
Mb på kroken
Student 2009
Rebecca på dansen
Anna x2 på Glasskalas
Sofie på Glasskalas
Glass med tillbehör

Jag och Anna på vår cykeltur

Kommentarer
Postat av: Sofie<33

Vilken fin på mej....Xd men den på annorna var ju fin<3 på tisdag ska du och anna cyckla förbi mej!!!

2009-06-07 @ 18:33:57
Postat av: rebecca

alla som ser det här : Bilden på mig är en drivbild ^^. Puss på Johanna <3

2009-06-07 @ 21:21:37
Postat av: Sof<33

är becca helt säker på att det är en drivbild på henne?? jag trodde hon alltid var sånxD <3

2009-06-15 @ 18:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0