dans och teater läger

hejsan hörni

dagen började med att jag väldigt trött gick upp ur sängen och drog mig iväg i regnet till dansstudion där jag och anna skulle på dans och teater läger.. jag kommer dit ser ungefär 30 stycken 8-12 åringar springer omkring och tänker "har jag verkligen kommit rätt?". jo men visst, det hade jag.. vi dansade hip hop/street och jazz idag och lite improvisationslekar, det var väldigt lätt och inte så kul så jag och anna byter grupp till nästa vecka då det är 12-14 åringar istället (:

efter det åkte jag hem till sofie och en liten stund efter kom maja,bonnie,gabriel och björn över och vi hade det väldigt kul hela eftermiddagen och nu har jag kommit hem ska snart äta en munk och imorgon ska jag över till sofie igen.

imorgon åker också syrran på tågluff i tre veckor tror jag det är :( kommer sakna grabben!

vi hörs

kommer sakna dig mycket brorsan
l

Kommentarer
Postat av: rebecca

nu kan du vara med och tävla om en plats som veckans outfit i min blogg. läs mer om det i mitt senaste inlägg :D

2009-06-14 @ 21:43:05
Postat av: Anonym

fin bild!:D

2009-06-14 @ 23:23:04
Postat av: Anonym

HÄLSA BRORSAN!

2009-06-15 @ 11:59:35
Postat av: Sof<33

älskar er massa<333 vi har ju bäst:D:D<3

2009-06-15 @ 14:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0