en solig dag på stan

hej hörni,

en solig dag på stan kan man kalla denna.

åkte ner med mamma och pappa och inhandlade massvis. regnkläder, kläder från gina tricot, kläder från h&m och ett par skor, något ni vill se?

vi stannade på ett fik och åt  "middag", klockan 3 så jag är lite hungrig nu. men jag åt en väldigt god hamburgare och satt väldigt skönt i solen.

när jag kommit hem satte jag mig i en solstol och solade lite till med grannen denna gång, vet ej om jag fått någon mer färg på kroppen men det kommer, har faktiskt rent sagt lovat mig och sofie att sola så mycket att hon ska bli chokad (eller i alla fall märka det) på torsdag när vi ses :) önska mig lycka till.

nu har jag duschat och satt på mig myskläder och ska gå ner en trappa för att sno lite popcorn från päronen sen sätter jag mig nog framför en film alldeles själv..

vi hörs, antagligen ikväll, är bloggsugen ;)


vad tycker ni om denna header?


eller kanske den?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow vad gglad jag blir en av bilderna har jag tigit!! :DS

2009-06-21 @ 21:19:23
Postat av: Malin

Jag vill se!

2009-06-21 @ 21:51:37
Postat av: Sof<33

jag vill se. Anna trodde du solade med lodjuret...:P:P headern jag har på datorn är finare!!! <3

2009-06-22 @ 09:36:35
Postat av: asshole

den andra!! ;)<3

2009-06-23 @ 09:18:39
Postat av: Alma :D

den andra var mycket mycket snyggare!! :D

2009-06-24 @ 20:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0