engeslka broschyr

hejsan,

nu har jag kommit hem från en lång rätt tråkig skoldag.
Inget speciellt hände vad jag kommer ihåg. 

engelska broschyren som jag har skrivit om skulle varit inne förra fredagen, men ingen har lämnat in den än och min grupp har inte alla skrivit klart än, så ja vi får se hur det blir med den där broschyren.

På söndag har sofie glasskalas som hela klassen är bjudna på, det ska bli kul! Glasskalas innebär att det finns sjukt många olika smaker på glasser och massa olika strössel och såser o.s.v
jag hoppas att de flesta kan komma.

jag trodde ju att jag inte skulle ha tid till att blogga idag, men det visade sig att jag inte har något att göra för tillfället (:

nu ska jag läsa tidningar som jag har fått hem på posten, kram



Kommentarer
Postat av: Sofie<33

hoppas också massa kmr på söndag:d du skrev igår, imorse och nu att skoldag var tråkig:P:P lite upprepning kanske?<3

2009-06-04 @ 15:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0