Glad midsommar

hejsan,

ändrade planer. jag ska inte till dämparp. så nu är jag hemma ända fram till lördag nästa vecka.
jag skulle med till dämparp ifall min granne filip skulle åka, men han stannade hemma så då gör jag också det.

om en timme ska jag, mamma och pappa på midsommarlunch sen ikväll ska vi nog bara vara hemma och mysa.
Glad midsommar allihop!
Jag och pappa gillar inte midsommarstången och att dansa och sånt, så det skippar vi i år som tur var. Kanske dansar lite här hemma istället ;)

I helgen ska jag träffa kompisar och så, sen nästa vecka kommer mb hem och då ska jag vara med henne mest hela tiden.

Nu har det ju varit väldigt regningt så här i början av lovet, men från och med söndag ska det bli strålande, mellan 20-30 grader hela veckan! På min födelsedag är det lite komiskt för då ska det vara 26 grader så då blir det 26/6, vecka 26, 26 grader varmt.

Nu ska jag byta om, vi hörs igen och ha en super dag. Grattis Anna också som fyller 14 år idag.


Kommentarer
Postat av: Sof<33

Va bra för då kan du träffa mej:D jag gillade det där med massa 26 <3

2009-06-19 @ 17:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0