hos sofie

hejsan,

idag hade vi matte prov det gick inte så bra, väldigt svårt det där..

på vår so lektion fick vi åka ner på stan och gå till olika valstugor för att ta reda på information om olika partier. det var mycket roligt. så nu kan jag lite mer på den fronten.

efter skolan åkte jag hem till sofie (som jag är hos nu) och vi åt väldigt goda muffins som ni får bild på.. och vi har varit ute och tagit bilder som ni också får bilder på ^^

nu pluggar vi kemi till imorgon och ikväll ska jag väl hålla på med det också, så då vet ni var jag kommer ha för mig.

nu ska jag sluta för nu slår sofie mig med kemiboken för att jag ska komma och plugga.. hejdå








Kommentarer
Postat av: Elli

fina bilder! :)<3

2009-06-03 @ 21:35:21
URL: http://bellibecca.blogg.se/
Postat av: Sofie<33

älskar dej jättemkt<3333 jag ser ut som ett spöke...:P

2009-06-04 @ 16:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0