ingen tid för datorn

god morgon,

förlåt för dålig uppdatering, men igår hade jag inte direkt någon tid och närjag väl hade tid så hade syrran datorn, så vi skyller på henne tycker jag (:

i alla fall igår hade jag musik redovisning som gick bättre än väntat, förutom att vi inte riktigt kunde låten och att zac som är i min grupp inte var där gick det helt ok.

efter skolan åkte jag ner på stan med mamma för att hitta student/avslutningskläder, jag hittade en vit klänning som ni ser på bild här nedanför och sandalerna ni också ser ^^ jag tror de kan bli fina, nu är det bara vädret som behöver bli fint så är allt perfektomento! (bilderna kommer inom kort, det är något fel med datorn)

sen var jag och tränade på kvällen och som vanligt när jag ska gå kan inte mb gå.. men det gick bra ändå.

nu sitter jag och lyssnar på "Rap Das Armas" och jag kan ju inte låta bli att träna på några nya danssteg samtidigt, eller hur? ni skulle sett mig och syrran igår, det var något som kallas paaaarty ska jag säga er, helt vilt! nu kommer jag vara kungen (drottningen?) på dansgolvet, så festen det är bara att sätta igång!

idag ska jag hem till anna efter skolan för att träna lite matte till provet imorgon och sådär.

tjingeling



Kommentarer
Postat av: Sofie<33

Vilken fin känning<333 du kmr nästan vara lika fin som mej:P:P eller finare...

2009-06-03 @ 16:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0