inget fett me kärlek

hejsan,

inget fett me kärlek igår. spöregnade hela dagen så vi banga. 

jag, rebecca och anna fixade oss som sagt hos rebecca sen cyklade vi till stan och åt på sub way, redan då var vi blöta, så vi höll på att banga redan där, men vi gjorde ett försök och cyklade vidare till fyrishov där det var typ 5 pers i kön.. vi satt inne på fyrishov och väntade på att maja och bonnie skulle komma och när de väl kom så bestämde vi oss att filmkväll hos anna låter nice, så det blev det. med massor med gott, dyngsura som vi var och harry potter på tv rutan så hade jag en lyckad kväll. jag var tyvärr tvungen att åka hem redan tidigt igår kväll medans de andra sov över, men jag hade kul ändå.

när jag kom hem tog jag en varm dusch och sedan sov jag sött efter en kort natt.

idag är jag väldigt sugen på att dra ner på stan, men vi får se hur det blir med det.

hörs senare när jag har något bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0