Körkort!

hallå,

jag och anna kollade aldrig på någon film igår kväll, zappade mest.. åt popcorn och hade allmänt trevligt (:

bowling idag som sagt, ganska kul. fast jag var riktigt dålig, skyller på mina axlar.. fast jag fick en strike i alla fall och en del strokear..

nu har jag kommit hem och är alldelles slut, håller på att somna här i soffan. ska snart pumpa upp volymen och köra lite dunkadunka så blir nog allting bra.

måste bara se till att göra lite matte idag också..vi får se hur det blir med det.

ikväll kommer Malin från Stockholm för att imorgon fyller ju syrran 19 år och inte nog med det idag tog rackarn körkort!! grattisgrattis! bra jobbat, hon fick det i alla fall när hon var 18 år.. (:

ska ta lite mellis och som sagt pumpa upp volymen nu! men innan ska jag lägga upp två "vem bär den bäst?" hare bra



Eva Longoria eller Lindsay Lohan?

Mischa Barton eller Paris Hilton?

Kommentarer
Postat av: Asshole

eva och paris! puss <3

2009-06-09 @ 18:06:02
Postat av: dedu

eva och micha

2009-08-19 @ 15:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0