Matilda 19 år!

good morning!

igår kväll drog jag ut på en biltur med syrran, öppna fönster, musik på högsta volym och arm på fönsterrutan där vi sitter och diggar till musiken! härligt.

ugly betty och desperate housewives igår också. mycket bra, mycket bra.

nu har jag och pappa firat syrran med 2 paket och viskande sång, eftersom vi går så tidigt hemifrån fick det bli så i år. alla andra presenterna kommer som på beställning klockan 9 av mamma och malin. grattis hörrö!

idag börjar vi med träslöjd i skolan och jag ska bli klar med min, ja vad kallar man det? "engrejmansnurrarpåsålåterdet"?
sen är det jympa och då ska vi fika? det är ju lite konstigt att vi ska fika på jympan, men det är ju faktiskt sista gången för den här terminen.

efter skolan ska jag inte göra så mycket, mest matte. sen blir det väl lite födelsedagsfika ikväll får man hoppas.

jag har känt att jag har haft den här effekten på ganska många bilder på sistone, så därför lägger jag in två bilder, en med effekten och en utan (: det gäller att tänka smart.

nu ska jag fixa fikat! hejdå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0