midsommar

hejsan,

filippa har åkt hem nu. kul att träffa henne efter så lång tid senast. vi gjorde inte så mycket, åt det gamla vanliga köttbullar till lunch och hade det allmänt trevligt.

nu har det börjat regna, jag gick med filippa till bussen och mitt hår är en blandning av blött och torrt det är rätt jobbigt, det blir fel konsistens, hehe, nej, men på ena sidan klibbar det och på andra flyger det..fattar ni?

aja, fick i alla fall ett väldigt plötsligt magknip på vägen så jag stannade några gånger när jag gick tillbaka. men nu börjar det gå över som tur var.. och födelsemärket gör också ont. okej slut på klag! nu kommer samma fråga igen eftersom ni inte var så bra på att svara på den förra gången, vad ska ni göra imorgon på midsommarafton?

nu ska jag slappa framför tv:n med en kopp varm choklad och en mjuk filt. vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Annis

ska dra till sommarstugan o så, du ska väll stanna kvar i stan antar jag...ha en bra midsommar iallafall <3

2009-06-18 @ 19:18:12
Postat av: Sof<33

stakare som har ont överallt:( jag ska bara vara hemma på midsommar:) var köttbullarna lika äckliga som de vi åt?? :P <3

2009-06-19 @ 09:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0