Midsommarafton

hallojsan,

nu är det soligt minsann!

jag har varit på hammarskog och ätit väldigt god midsommarlunch. vid köttbulle- och färskpotatisskålarna står jag och hänger :)

nu håller jag på att fixa musik och bilder till min dator, så jag har allting samlat.

jag har hyrt "I taket lyser sjärnorna", jag har hört att den är jättebra så jag tänkte se den ikväll. Själv har jag bara läst den och tyckte den var otroligt bra, men mycket sorglig och har sen dess velat se den så jag är taggad för ikväll! Det blir film och nötter för min del och jag hoppas det blir indiskt till middag ( vilken svensk midsommarmat va?)

Glöm inte att plocka 7 olika sorters blommor att lägga under huvudkudden ikväll också, men du måste vara tyst när du plockar. Vi får hoppas att du drömmer om den du ska gifta dig med, men ifall du drömmer om t.ex. Brad Pitt är det nog en ganska liten sannolighet att det stämmer..

Ha en fortsatt trevlig dag


Kommentarer
Postat av: Sof<33

ska jag plocka blommor??? vem ska jag dröma om då för den jag kmr gifta mej med knr ja nog inte just nu...:P:P <3

2009-06-19 @ 17:57:09
Postat av: Ebba

hejsan hoppsan lillebror:D

2009-06-20 @ 17:01:04
URL: http://smaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0