operation

god morgon,

igår blev en lugn kväll. jag missade mean girls så jag satt framför datorn lite och läste tidningar.

mb kom en liten stund också, henne har jag saknat!

det finns både fördelar och nackdelar med att syrran har åkt iväg nu.. fördelarna är att nu har jag en hel våning för mig själv, en extra garderob, datorn för mig själv o.s.v. nackdelarna är att jag inte har någon "stilikon", ingen rolig partybrud o.s.v känns som att fördelarna var mest, men några av de får jag redan..

nu ska jag duscha och byta om sen ska jag cykla iväg till sjukhuset för att operera bort födelsemärket och kanske ta en spruta sedan cyklar jag vidare till sofie där jag ska vara hela dagen och natten och morgondagen ^^fast det blir ett litet uppehåll vid halv tre-halv fem tiden så då drar jag ner på stan ensam..

vi hörs, önska mig lycka till till operationen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till!:D

2009-06-16 @ 09:52:57
Postat av: Sof<33

du bor typ hos mej...haha, du är så välkommen så:P:P <33

2009-06-16 @ 10:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0