partytips

god kväll,

har kommit hem från sofie nu och har desutom pluggat klart med kemin.

har suttit och lyssnat på massa bra musik, som ni kommer få på en lisat längre ner på inlägget (:

imorgon händer nog inget speciellt i skolan, men efter har jag nog massor att göra till syrrans student, men jag klämmer in ett inlägg någonstans där i mellan!

fresten glömde berätta vad jag gjorde på make up rådgivining häromdagen, men jag kom dit och hon fixade till mig lite och sa att jag passar med lujsrosa rouge som jag kunde ha lite i hela ansiktet och lila ögonskugga.. det var ungefär det, det var i alla fall inte värt det om jag får säga det själv. 150 kronor för det liksom.. (fast jag fick det gratis).

Partytips:
*Rap Das Armas-Cidinho & Doca
*Day 'N' Night-Kid Cudi vs. Crookers
*Neon Music Remix 2009 by Soundshakerz Radio Edit-Big Ali
 
det är de ni får idag, nu ska jag gå. hejdå


nu blir det en cool bild på syrran, för att hon är.. ja cool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0