Plaskeby

hejsan,

igår kväll kollade jag på ugly betty och sen var jag tvungen att plugga matte, så jag får se reprisen av desperate housewives. därför får ni som såg det inte säga något!

morfar har kommit till sverige igen, lagom till syrrans student och födelsedagar m.m

snart ska jag till skolan, men om man tittar ut på det gråa regninga vädret vill jag helst bara stanna hemma, fast man måste ju.

Efter lunch idag ska min klass och jag ner till stan och få information till eu-valet, jag får hoppas att regnet är över då.

Nu ska jag gå och leta upp ett paraply sen ska jag traska ner till skolan (plaskeby). 

hörs ikväll eller i eftermiddag, jag ska ju till sofie då som ni kanske vet? och önska mig lycka till till matte provet!




Kommentarer
Postat av: Sofie<33

va grymt kul vi hade på stan ida då<3 har ni nga roliga knappar?? jag vet att du ska till mej för du sitter brevid mej(och blundar)...<33

2009-06-03 @ 16:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0