sista dagen

hej,

i skolan idag gjorde jag klart grejer nu innan sommarlovet börjar.

fikat på jympan var lyckat, mycket gott och roligt. och efter lekte vi en lek där tyvärr antonia gjorde illa handleden och fick bandage och kommer kanske behöva åka in till sjukhuset, men jag tror det kommer bli bra.

vi tränade också innför imorgon på skolavslutning och därmed fick vi sluta en halvtimme tidigt.

nu har jag kommit hem och har ätit mellis och ska kanske kolla på film. "I could never be your woman" tror jag den heter.
den är ganska bra faktiskt.

klockan fem har mamma tydligen bestämt tid hos en sjukgymnast för mina axlar. usch, jag gillar inte att gå dit.

nu börjar filmen, ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sötaste (: Vad hette den där låten ?? (; Puss // becca

2009-06-10 @ 15:30:36
Postat av: Asshole

HATA SJUKGYMNATSER! :(<33

2009-06-10 @ 15:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0